lauantai 27. lokakuuta 2012

Muutto

Olen siis muuttamassa pois tämänhetkisestä asunnostani, mutta harmikseni tämä vuokrasopimus loppuu 31.10 ja seuraava alkaa vasta 1.12. Olen siis kuukauden asunnottomana ja jouduin raahaamaan kuukauden edestä tavaraa vanhempieni luokse, jotka ystävällisesti antoivat luvan oleilla täällä kuukauden päivät. Tänään sain vihdoin raahattua puoli omaisuutta vanhemmilleni ja huomenna olisi edessä suurempien tavaroiden siirtäminen uuteen asuntoon ja muiden ei-niin-tärkeiden tavaroiden tunkeminen verkkokellariin.



Kamalintahan tässä on se, että kaikki kenkähyllyjeni aarteet ovat yksikseen pahvilaatikoissa ja päätin, että en tarvitse kuukauden aikana kuin yhdet talvisaapikkaat (korolliset), lenkkitossut, työkengät ja korottomat saappaat. Tosiaan, kylmempiä iltoja odottavat häpeälliset feikki-UGG -kenkäni. Tänään kuitenkin välähti mielessä, että hetkonen!, kyllähän minä tarvitsen kolmisen paria korkokenkiäni marraskuun laivareissua varten ja nyt näyttää uhkaavasti (tai toiselta kantilta ajatellen ihan mukavalta), että pitää ostaa uudet korkokengät, ihan vain laivareissua ajatellen. Minulla ei nimittäin ole mitään tietoa, mihin kaikkialle olen lempparikorkkareitani tunkenut ja laatikoiden päällä lukee vain epämääräisesti "kenkiä".

Mutta eiköhän pitäisi olla pääasiallisesti postiivisella mielellä! Minähän saan uudistaa kenkähyllyjen järjestyksen ja valloittaa salaa miekkosenikin V:n hyllytilan alati kasvavalla kenkämäärällä. Joten, emmeköhän ole kaikki samaa mieltä, että uudet kenkäparit ovat tässä tilanteessa paras ratkaisu? :)

2 kommenttia:

  1. Aina on joku hyvä syy ostaa uudet kengät! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Minulle ehdotettiin, että olisi pitänyt mennä hakemaan kengät sieltä laatikoiden seasta, mutta onneksi olen jo löytänyt muutaman ihastuttavan parin.

      (Pst. laitatko siun skypen Facebookissa minulle? :)

      Poista